♥ kesayanganku ♥

Tuesday, 26 July 2011

aktiviti yang ta beberape nak baru la :|


permulaan hidup baru yg sgt baek bermula dgn aktiviti utk mengisi kesunyian . betol ta kwn kwn ? :|
owkeyh  setelah itu sara memulakan satu aktiviti baru petang tadik selepas beberape lame aktiviti itu ditinggalkan . huhuu , bkn sekadar utk menghilangkan kebosanan + kesunyian tetapi utk mengurang berat badan jugak ey .
klu kamu semua nk tawu berat sara suda 57kg berbanding sebelom ni yg opss ! terlebeyh suda ! hehe
so , petang tadik sara bwt la aktiviti baru ni iaitu JOGGING !*doubble G ke  ? :|
yeahh ! sara jogging ngan mone a.k.a my bucuk tadik . huhuuu .
tade la byk sgt pusingan kan tp owkeyh la sbg permulaan sb da lame tinggalkn .
kami pergi berdua je , ta suke ramai ramai mcm nk balek kg , hehehe .
then , selepas penat penat bermain main di taman PBB , kami pon jalan jalan la kt pantai .
da lame ta jalan jalan kt sane , then tibe tibe terserempak ngan seseorang . haish ! ta suke btol la so bwt bodo je la . hurmm , mcm tade tempat laen je die nk pegi , ceit ! sumpah sebenarnye budak kecik tuh ta menggangu pon tapi ta tawu la knape ta suke da tgk muke die *my junior !
hurmm , lps tuh en sara ngan mone g beli makanan kt pantai tuh , wawawa abg jual air tuh bole pulakk ta kasi kiteorg baya . :O , pelik kan  ? hurmm , alasannye tade duet tuka . lorr , klu tade duet tuka genapkan je la angka tuh , ape ke yang ssh sgt ey ? ape ape la abg jual air , tq je la ey :|
lps tuh , kiteorg pon angkat kaki utk balik kolej , at lis skrg ni sara da ade aktiviti waktu ptg tp ta bole la lame lame sgt sb nnty kn da nk stat berpuasa , hurm . esok insylh kami akan jogging ag kalau rajen .
tp rase mcm da lenguh lenguh badan la . huhu , agpon kt taman itu ade pkcek gatai . ceit ! ta suke !
hurmm owkeyh la itu saje mawu cerita ey semua . bubye .terima kasih pd yg sudi singgah n bace .
syg semua ~