♥ kesayanganku ♥

Friday 19 August 2011

utk kau si FAKE !


halo semua .
malam yg indah ni sara na post sesuatu utk seseorang yg tersgtlah FAKE !
sila bace ey perempuan FAKE !

wahai kau yg FAKE !
kau ta malu ke ha da la pkai pic org lps tuh mengaku tuh kau .
da la tuh kau cte semuanye bende yg ta penah wujud . klu wujud pon bt ape sb kau pkai pic org so mknenye mmg ta layak utk dpercayai segala kisah dongeng kau tuh en .
aku sumpah pelik ngn kau ni .ape kurangnye kau ha smpai perlu menyamar bagai .
adess !
lps tuh en mane la aku ta kate kau fake . semua yg kau cte ade bukti ke , ade gamba ke ?
tade en , ta sape knal kau pon . mcm mcm hal la kau ni .da la tuh sikap n perwatakan kau mmg terlalu sgt lah murah *ayat ape aku pakai ni =,=
aku mcm ta bole bla ngan kau ni . selamat la aku ni bkn lelaki klu ta kesian tau ta .
jatuh cinta kt perempuan yg ta wujud . HAHA :D
sgt la kesian , menangis la kau .
mcm mane la agaknye rupe kau en , ey la mane la aku tau sb slame ni en kau pkai pic org laen /
sgt la tidak tau malu , ape na jdik la ngn kau ni manusia oi .
haish . renung renungkanlah ape yg aku tujukan utk kau ni FAKE !
aku ta tau la kau bace ke ta .
klu kau bace bagus la , klu ta tape la sedar sedar la sendiri ey .



bagi aku kau mmg bodo . aku ta ckp la aku pndai en .
aku ckp kau bodo sb kau mcm bangge je ble org puji kau sdgkan yg diorg puji tuh bknnye kau pon .
tersgtla kesian manusia yg pemurah memuji kau tuh en .
adesss ! pelik la aku .
aku na kau tau yg aku benci 100% kt kau owkeyh .
ta paya na tnye kenape .
aku benci org yg menipu bagus + terbaek pdhal ag terok . 

yang terakhir kali .
kau mmg

FAKE !

-_______-