♥ kesayanganku ♥

Tuesday, 13 September 2011

aku manusia biase . kau bukan ke ?



aku yang terok ? aku yang jahat ?
semuanye aku je la kan .
kau baik . kau bagus . kau pandai berbahasa .
aku tak kisah ape pon kau nak ckp . sb aku tau aku siapa .
aku tak sempurna . 
dan kau sempurna sangat ke ?
dh cukup sempurna dengan sikap kau yang mcm si** tu ?

aku ni manusia biasa je . bukan hebat dan gagah sangat pon .
so aku tak faham ape kau melalut maki maki aku .
kalau kau tak kesah dgn ape yang aku ada . atau dengan siapa aku berkawan .
kenape kau sebok nak tau tentang aku ?
pergi jahana* ok :)
aku jauh dengan kau so tak payah nak dekatkan diri kau dengan aku .
shuh shuh shuh . aptb ~

sorry . aku dh remove kau :)