♥ kesayanganku ♥

Thursday, 20 October 2011

aku ni kire baek tau =.="



bukan nak puji diri sendiri tapi hakikatnye .
ape yg aku nak kate kt sini . 
aku ni kire baek tau , bertimbang rase .
sebab tu aku tolong .
bukan nak bangga diri tapi itulah aku .
aku taknak pasal bende kecik mcm tu semua name kene tembak *paham paham lah .
lagipon dlm berkawan ni kene pandai lah nak kawal situasi .
bukannye aku bodoh , tapi aku tak nak ade mslh .
harap yang lain faham .
ini cara aku .

aku tak suke psal bende kecik mcm ni boleh bt satu kumpulan pecah .
cukop cukoplah dengan mslh yg ade .
aku penah ckp dlm post sebelum ni kan .
kalau ade yg kalah biarlah itu aku .
tapi bukan bermkne aku mengalah . 
aku cume tak nak ade konflik antara satu sama laen .
aku tak suke . biarlah orang nk anggap ape pon .
sebab ini aku .
sekian :)