♥ kesayanganku ♥

Tuesday, 18 October 2011

aku !


aku tak kesah kau nak kate ape . 
sb aku jenis tak suke nak bergaduh atau masam muke dengan orang .
sebab ape ? sebab aku ni terlebih sensitif . 
jadi kalau psal bende bodo aku tak nak jadik kacau jiwa aku .
jadik ape kau nak cakap aku tak heran .
ape yang kau cerita aku tolak tepi je . sebab takde ape hal dengan hidup aku .
tapi kepelikkan sebab kisah atau cerita aku menjadi hal dalam hidup kau .
betapa aku bangga sebab seolah olah mcm aku orang penting dlm hidup kau .
ouh bahagianya !

hey stalker !
kau la !
aku tau kau bace setiap patah perkataan yg aku conteng kt blog aku ni .
tak kesah la mane asal kau atau dari keturunan ape pon kau .
aku nak kau tau yg aku benci kau . aku tak suke kau .
sebab ape ? 
sebab kau suke sgt menyebok hal aku . hal dlm kaen kau yg dh busuk tuh kau tak pedulik pulak .
kau tak kesah pulak ? sumpah pelik =,="
tapi nak bt mcm mane kan .
manusia busuk hati mcm kau memang mcm tuh .
damn !

&^%^$#@ !!
-______-