♥ kesayanganku ♥

Tuesday 8 November 2011

pagi dunia



selamat pagi semua .
selamat pagi dunia .
bersyukur sebab mampu melihat dunia lg pd pagi ini .
hari esok siapa yang tau kan .
so pagi ni bangun dalam keadaan yang terkejut siket sb ade announcement pasal exam esok .
mule mule kate pukul 9.30 lepas tuh tibe :

' 2/09 sila berada di kuliah 1 skrg . arahan . . . . '

#wutdefishhhh ! puih puihhh !
ni la janji melayu . aiskkk . lepas tuh smlm dh kate ikot wad punye jadual .
means aku tak keje la pagi ni en .
tibe tibe ckp balik tadik ade kelas pulak dh . puan ni pk la siket .
dh la esok nak exam , bagi je la study kt bilek . ape yg sshnye =.='
*study kt bilek ?? ataupon berblogging di bilek . compius .

oke oke . so sebab tu la aku terkejut siket .
tapi takla smpai naek hangen . marah marah . maki maki hanya sebab terkejut dr tido .
agak agak en . hehehehehe . bukan jenis yang mcm tuh :)
abes kuat pon aku membebel sorang sorang je la .
terbaek kan :)

okelah . dh malas nak cte ape pon .
lepas ni maybe la aku nak study siket then malam nnti nak sambung study medical .
huhuh nak insaf siket la psal aku fail en medical exam formatif hari tuh .! 
so taknak la fail bt kali kedua . tak suke tau .
oke la semua nak facebooking kejap then OFF ! swear !
ngeeeeeeee :P