♥ kesayanganku ♥

Saturday, 25 February 2012

ingat pesanan ni (:


gambar hiasan

selalu dengar orang pesan sesama sendiri .
jangan nak mengata anak orang nanti jadi kat anak sendiri .
inilah apa yang selalu berlaku hari ini dan hari hari akan datang mungkin .
sebok kan anak orang lain , anak sendiri tak terjage .
aiskk tak boleh mcm tu , hal dalam  keluarga sendiri la yg kene utama dulu . so takde la nanti orang kate 
'dok sebok anak org , anak die tunggang langgang '
haa tu dia nak habaq mai . bukan ape dh byk dh berlaku mak ngan ayah kurang bagi perhatian dekat anak sendiri sebab sebok nak amek tau hal orang lain . tak boleh mcm tu -.-
ingat pesan ni (:

to : Miss S
Please , take note okay sebab mak u tuh haishh very kepochi hal org lain . tak baek okay (: