♥ kesayanganku ♥

Wednesday, 11 April 2012

sick :(





Assalamualaikum dan selamat pagi semua .
hari ni sara tak beberape sihat la , pening kepala sangat la .
dah la tu , tetibe orang serbu bilik sebab nak spotchek la ape la bagai .
memang terkejut ++ la sara , stress ! sara tak boleh la kalau bangun terkejut camtu .
rase mcm nak mati pon ade . 
hari ni cuti , tapi sayang kolej kiteorang buat rule baru yang tak boleh keluar tiap tiap hari .
lagi la bertambah ++ sakit ni ha sebab duduk terperap je dalam kolej ni kan .
hari jumaat sahaja boleh klua . isk ! mcm mcm la kolej ni :(
malas nak luah dah . no point la luah kt Mr Blog . tak boleh ubah ape pon .
cume geram ni kurang siket la sebab dah transfer kt sini kan .
okla semua sara nak breakfast jap , lapa ok .
kbai semua . salam (: