♥ kesayanganku ♥

Friday, 9 September 2011

dua alam .



kau mmg dua alam kan .
aku dh agak lame dh . skrg bru terbukti , dan yang paling penting semua orang tau .
cukuplah dengan lakonan dan sandiwara kau .
kau cuba nak jadik lembut tapi hakikatnye kau kasar . setiap perkataan kau tak pernah berlembut .
caci maki sentiase bermaen di mulut kau . mcm mane aku nak hormat kau ha ?
bila aku dgr kata kata org sekeliling aku tak percaya .
tapi hari , bila kau bersuara dengan aku sendiri baru la aku tau kenape orang banyak mengata kau kt belakang .
kau tak malu ke dgn sikap kau ? atau kau bangga menjadi buah mulut orang ?
renung renung kan lah . aku rase lebih baik kau diam dr berkata kata kerana setiap baris kata kata dari kau semuanya berbisa . 
jangan salahkan orang lain sbb kau yang tak pandai nak menjaga hati .
kau pentingkan diri sendiri !
jgn salahkan orang lain klu semua mula menjauhkan diri dari kau sb itu yang kau mahukan .
aku tak ckp aku bagus . aku tak sempurna jugak .
tapi sekurang kurangnya aku pendai menjaga hati orang sekeliling aku . aku cuba jadik yang baik .
tapi kau ?
renungkanlah sendiri . salam =,=