♥ kesayanganku ♥

Thursday, 8 September 2011

esok nak balik terengganu dah . tak suke !


Assalamualaikum .
selamat petang semua .
esok petang sara nak balik tgganu dh , tak suke la . nk cuti lame lg .
lps ni bulan 11 bru boleh balik . haishhh !~
esok naek bas kesatuan pkul 6 sampai tgganu dlm pukul 6 pagi mcm tu la .
lame sangat kan , mmg saket badan la tp nk bt mcm mane takkan nak balek naek kapal selam pulak kan .
rase sedih sgt sb dduk kt kolej tu takde ketenangan la . mcm mcm masalah la .
kiri kanan depan belakang .
orang maki hamun + mengate + mengumpat semua ade .
yg bertalam bermuka muka pon ade .
mcm mane lah nak hadapi semua tuh nnty , pekakkan telinga je la jwpnye .
ttup mata klu die lalu depan mata , abes cite =,=

ouh k tak nak mengumpat banyak banyak .
sekian .
salam semua :)


nnty nak try la , mest mcm retis gitu . HAHA :D