♥ kesayanganku ♥

Saturday, 17 September 2011

kesayangan saye ♥



post kedua pd pagi yang indah ini sara nak tujukan pd kesayangan sara iaitu kakak kandung sara .
seayah dan semama  

ela , 
sara mintak maaf kalau semalam emosi agak terganggu .
sara mengalami simptom simptom bulan mengambang rupenye .
sara tau kamu marahkan sara tapi tak tau la atas alasan ape . kalau kamu nak kate sara ni berkire dengan kamu tak pon . semua bende kite kongsi bersame kan . cume psal baju tu je .
kamu tau kan ape istimewanye baju tu tapi sara tak marah ape pon .
jadik tak perlu rasenye psal baju tu membuatkan hubungan kte adek bradek jadik berantakkan mcm ni .
tak suke nak bertikam lidah dgn kamu . masing msing dh dewasa .
dh boleh fikir yang mane baik n yang mane buruk .
baik sgt ke kalau kite bergaduh ? orang ketawa tau ta tgk tingkahlaku kite .
oleh itu sbg adek sara mengalah , sara mintak maaf banyak banyak .
sara sayang kamu . kamu kan kakak sara . mane sara ade kakak yang lain dh .
kamu sorang je la tempat sara mengadu nasib . mengadu masalah . 
kamu sorang je la yang selalu gelakkan sara bile sara bt lawak bodoh en . mane ade org lain dh .
huhu .

sara nk minta maaf lagi sekali .
terpulang pd kamu nk maafkan atau tidak .
kalau kamu rase adek beradek ini senang senang boleh ditukar ganti tak ape la . nk bt mcm mane kan :(
sara nak exam dh 19/20hb ni , tak nak lah ade ape ape mslh . samaade ngan adek bradek ataupon kwn kwn .kalau kamu sudi doakan lah sara untuk exam kali ni ey .
sara  ♥ ela .
salam sayang dr adekmu .