♥ kesayanganku ♥

Tuesday, 17 January 2012

chammak challo !





Assalamulaikum dan selamat petang semua .
aku baru je balik dari kelas . skrg masa rehat tapi untuk rehat je oke .
so tak payah la nak berjimba sangat . aku gunekan mase rehat dengan tenangkan fikiran yang sangat la serabut . sumpah ! penat nak layan semua ni .
makin lame makin tak tentu arah hidup aku . semuanye terok !
so untuk hilangkan semua tuh , kene pandai sendiri cari jalan oke .
aku planning baek punye , hilang mslh dengan layan youtube . walaweyhh ! mcm cool je kan :)
so layanlah lagu lagu ape ape yang boleh buat korang gelek sekali . 
aku layan lagu kat atas ni ha . chammak challo . seriously ! gempak habes .
takkan jemu dengar lagu ni siang malam pagi petang . tak percaye ?? try la =.='
sekian !

p/s : i love SRK too :)