♥ kesayanganku ♥

Tuesday 17 January 2012

sembunyi muka tahan malu :|




cepat ! aku sembunyi muke tahan malu .
sebab kau lepas aku tanpa ragu ragu .
kau ingat cinta kita ni mcm drama
macam yang selalu kau tgk dalam cerekarama .

aku menangis siang malam bagai nak gila .
tapi pernah kau kesah apa yang aku rasa .
kau gelak riang dengan mereka .
tanda kau bahagia tanpa cinta kita .

aku ke kiri tak kena , ke kanan tak kena 
kau malam malam tidur punye lena .
susah nak hadapi esok yang sudah tak punya makna .
tapi kau diam mcm kite tak pernah ade kene mengena .

aku punye berduka , kau senyum gembira .
kau kate cinte kite selamanya .
apa cerita dan masalah selesai bersame .
sekarang ape cite der ???

aku ulang sekali lagi kata kata penuh makne .
supaye kau faham semua yang aku rase.
aku mengalah bukan bermaksud aku kalah .
aku menyerah bukan bermaksud aku lemah .

salam sayang