♥ kesayanganku ♥

Sunday 15 April 2012

Aku pernah





Aku pernah jatuh bangun jatuh bangun dan berdiri lagi .
aku pernah dihina , dicaci , dimaki berulang kali .
aku tunduk tahan malu , semuanya aku simpan dalam hati .
sampai kau hadir , hulurkan tangan tanda simpati .
aku senyum . masih punya seseorang yang sanggup berdiri di tepi .
segala apa yang kau korbankan itu . masa , waktu  dan segalanya aku hargai .
terima kasih kerana sudi menemani .

selama kau sentiasa di sisi .
air mata ini tidak selalu singgah dipipi .
apa saja kau lakukan tanpa bertapi .
betapa kau cuba bahagiakan hati ini .

terima kasih sahabat .
tiada siapa yang pernah perlakukan aku sebegini .
melayan setiap kerenah dan telatahku seperti anak kecil .
setiap nasihat dan kata kata yang kau bicarakan .
akan aku simpan untuk dijadikan pedoman .
dan setiap pahit dan manisnya persahabatan kita .
akan ku simpan untuk dijadikan kenangan .

selamat malam sayangku 

 ♥