♥ kesayanganku ♥

Saturday, 14 April 2012

pecah kepale !




Aku mengalami sakit kepala yang sangat kronik sampaikan aku rase macam kepale otak aku ni nak pecah + bergegar gegar . dan ada jugak masa aku rase macam nak pengsan . rase macam nak cabut kepale letak tepi . 
Tapi bile aku g jumpe dokter , tetap bende yang same die cakap . sebab aku ade resdung , polips dan bla bla bla . lepas tu ade yang cakap sebab aku tak boleh nak stress sangat la ape la .
#Eh helo ! aku dpt rase la bende lain dalam kepale aku ni . tapi aku tak tau ape die . kalau aku flu terok sebelum ni pon , takde sampai rase nak pecah kepale ni . huuuu ! :(
          sekian ~