♥ kesayanganku ♥

Thursday, 19 April 2012

kenape





aku sedih sangat malam ni . macam macam yang aku ingat .
kenape susah sangat nak buang semua perasaan aku ni ???
aku dah cube kuat , aku dah cube lupe tapi kenape aku masih ingat ???
kenape semua bende ni tak boleh lenyap macam tu je ???

aku rase sunyi , aku rase kosong .

dulu aku tak pernah rase macam ni . aku rase macam aku bodoh sangat .
aku rase macam aku la punca semua jadi macam ni . 
bibir mampu tersenyum hati ini ?
takde sape yang pernah tahu , faham dan akan faham dengan apa yang aku rasa .
tentang apa yang aku lalui . orang tak pernah nak kesah .
biar hati ini mati .
tapi sayang ini akan kekal abadi 
aku janji !

:(