♥ kesayanganku ♥

Tuesday 17 April 2012

stress aku malam ni !




Hati aku tengah retak beribu . stress !
untuk hilangkan stress aku melayan perasaan dengan update status bagai bagai dekat fb aku .
dengan harapan aku tak ingat dekat bende bende yang remeh temeh yang boleh buat aku meleleh . sebab aku dah tak larat nak menanges sampai lebam lebam mate . tak larat dah tak boleh nk lena tido semua tu .
aku dah penat ok ! aku dah tak mampu nak bersabar atau mengalah .
aku ade pendirian aku jugak tapi semuanye macam dah takde gune sebab kau penting sangat dan aku pulak bodoh sangat dan semua dh jadi mcm 'SHIT' sgt !

tengah aku seronok berjimba layan facebook aku tetibe 

warning ! warning !

ok fine ! aku dah kene block dengan Mark si pemilik facebook tu . wth la !!!!
sebab ape ? sebab banyak sangat aku komen + update status . 
seriously ! tak pernah berlaku ! aku terus jadi kaku , hilang akal sebab dah tak tau nak bt ape dah .
so aku pon cri la Mr twitter aku + Mr Blog aku yang baek hati dan setia menunggu aku ni .
dan aku luahkan segalanya disini . disinilah tempatnya !
dan aku sekarang macam dah tak mampu nk buat ape ape .
aku berserah je semuanye . aku dah penat . aku nak rehat .
aku minta maaf kalau ade salah atau silap .
sekian

:(