♥ kesayanganku ♥

Saturday, 7 April 2012

sumpah penat !




Sumpah penat !
hari ni cuti tapi terlibat dengan walkathon la ape la . benci btol la .
jadi jadi pagi lagi dah seribu langkah ok .
#Eh helo ! berat sara dah kurang 4 kilo ok so kenape nk beribu langkah lagi kan .
tension la camni . tak sabar nak tinggalkan semua ni :(
gaye hidup sihat la sgt en . fikir fikir la jugak org lain penat ni . aiskkk .
dah la esok ade exam pulak dh . langsung tak boleh nak rehat tau tak .
tapi takpela marah marah cmni pon tetap terpaksa redha . ini yang telah ditentukan .
sabar sara sabar ! lagi 2 bulan je lagi nak lepas dr semua sengsara ni (:
okla nk rehat , petang ni igt nak g berjimba sekejap tapi tak tau la cane lg .
mungkin nak tidur dulu sebab kepenatan ni .
kbai semua .
salam sayang 

(: