♥ kesayanganku ♥

Sunday 11 November 2012

Suara ketidakpuasan !





Fakta pagi ni yang ingin ditegaskan .

AKU BUKAN MALAS 

tapi aku taknak kerajinan aku ni membuatkan org mengambil kesempatan atas aku .
sepatutnya ucaplah terima kasih .
tak susah ok nak cakap terima kasih atau thank you atau sebagainya .
ini langsung tak fikir , dah lepas diri kau sudah .
Aku pun penat kerja ok tapi aku takla nak jadi mcm kau .
Aku masih waras untuk fikir kepentingan orang lain juga walaupun banyak je suara sumbang mengatakan supaya kita kena utamakan diri kita .
Apa apa yang berlaku sekali pon takkan ada yang sanggup nak berdiri selalu kat tepi kita .
Tapi aku kira bagus dan rajin serta baik hati sebab sanggup utamakan kau .
Eh aku tau aku baru kerja tapi perlukah kau mcm tu ha ??? -.-

sekian !

#SUARAKETIDAKPUASAN