♥ kesayanganku ♥

Monday 12 November 2012

Penat penat penat :(






Balik je keje penat penat penat !
Tapi bila nak tido je mesti tak boleh so update Mr blog .
igtkan zaman keje ni bestla tak jadi student dah . Tak payah nak buat cross la bagai .
At last rupenye keje pon ade program mentor mentee la , cross la .
Dan yang paling tak boleh diterima akal cross die lg byk dr time jdik student ok .
ohmai ! *sigh*

Sekarang ni bila dah start keje aku tetap rasa macam aku ni student lg .
walaupun org dah panggil ' staffnurse ' tapi aku masih tak boleh nak terima . haha 
bukan ape bila dah jadi staffnurse ni bila salah siket mesti org panggil 

STUPID NURSE

kalau boleh aku taknaklah sampai dapat gelaran tu .
satu penghinaan ok .
banyak bende yang bila dah lama tinggal then bila nak ingat balik mesti lupa balik
So memang aku kena bukak buku balik dan tak boleh malu nak bertanya .
So far , wad yang aku keje sekarang ni ok sgt , takla busy mane pon .
Staff pon ok je , tak seperti yang aku sangka mula-mula nak start keje dulu .
Sekarang ni nak buat ape pon lebih yakin tapi sebenarnya bende ni kalau kita tak yakin pon kite tetap kena tunjuk keyakinan kita . haha kalau tak jwapnya hilanglah kepercayaan patient pada kita . #Eh 
Tapi janganlah sampai bende yang kau tak tau langsung pon kau hentam .
Tu cari penyakit dan sebab nak buat EL je (:

Cuma kerja ni agak penat la .
kalau shif pagi mcm hari ni pukul 5 dah kena bangun . kena ade dekat wad sebelum 6.30
wah ! cemerlang btol la kerjaya staffnurse ni kan *blushing
lepas tu dlm pukul 3 baru balik , kene selesaikan keje semuanya barula boleh angkat kaki .
Tapi takpela nak buat cane kan , ini kerjaya yang aku pilih dan ini punca rezeki yang Allah bagi ok so sara tak mau mengeluh dan banyak bebel ok .
bersyukur saje .
Alhamdullilah