♥ kesayanganku ♥

Wednesday, 16 November 2011

tak mampu .




Assalamualaikum . tujuan sara update blog kali ni sebab nak luahkan perasaan seketika .
hummm klu luah perasaan dekat facebook ramai pulak yang bising pdhal itu hak masing masing rasenye . bukannye sara pakai facebook orang laen kan . hummmm .so kali ni sara nak luah tentang sesuatu .

sara tak mampu nak jaga hati semua orang . tak mampu nk puaskan hati semua orang .
bukan suka suka nak mengelakkan diri dr sesuatu tapi hakikatnye sara tak mampu .sebab tuh sara perlukan mase untuk tentukan apa apa . tapi semua orang takkan faham . tak tau la sama ada faham atau saje je buat buat tak faham . skrg ni sara sedih sangat lepas satu satu yang pergi dan hilang dr hidup sara . tapi memang tak tau dh nak bt mcm mane . semua dh ketentuanNya kan . sara tak mampu jugak nak ubah ape ape . bukan tak cube tapi memang takkan mampu untuk diubah . semua yang hilang semua yg sara sayang . yang rapat dengan sara . yang dengar setiap luahan dan kata kata dari sara . yang teman sara setiap malam . yang sentiasa ada bila sara keseorangan . sampaikan ade yg gelar kami ' pasangan kekasih ' . punyalah rapat tapi akhirnya hilang entah kemana . tak tau apa puncanya . tak tau dimana salah sara hinggakan tak diberi peluang lansung untuk berkata kata . sedih tapi bukan semua nampak kesedihan kita . nak menangis pon sampai dah tak mampu nak mengalirkan air mata . bukan nak menagih simpati tapi ini luahan yang lahir dari hati .

'awak ,saye ingat lagi malam tuh saye pernah tanye kt awak sesuatu . awak igt tak ?? ummmm saye tnye ttg persahabatan kite . awak jawap dengan wajah yang penuh dengan kejujuran . awak ungkapkan keiklasan awak dalam perhubungan kite . awak nafikan perhubungan kite ni bukan kerana simpati . saye tersenyum dalam hati , tak mampu nak luahkan ucapan terima kasih pd awak . ada jugak yg snggup bangunkan saye ketika saye terjatuh . ada jugak yang tidak bertalam dan bermuka dalam bersahabat dengan saye '

'tapi kini ,semua itu  dh pon terjawap . awak dah muak dengan saye . menyampah tengok muke saye . dah tak mampu nak senyum dan pandang pon bile saye melintas awak . takpe , saye faham . awak dah tak mampu nak temani hari hari saye . awak dah tak mampu nak kesat air mata saye . awak dah tak mampu nak bantu saye teruskan hidup di sini . saye terlalu banyak menyusahkan awak dan saye terlalu banyak membebankan awak . saye minta maaf banyak banyak sebab libatkan awk dalam mslh saye .kalau lah saye kuat mcm yang lain tentu ini takkan berlaku  '

-__________________-

lepas tuh , sara hilang pulak seorang kawan baik . yang sara anggap boleh nak gurau senda . ketawa sama sama . yang mula mula berjanji akan menunggu penuh setia akhirnya berundur diri sebelum tibe masanya . semuanye berlaku secara tiba tiba . sara tak duga dan jangka . dan sara tak mampu nk ubah ape ape . itu yang dipilih oleh dia dan sara takde hak utk menghalang die pergi . mungkin die bahagia tanpa adanya kwn seperti sara yang langsung tak tau nak menghargai kehadiran dia . sara mintak maaf sbb tak mampu nak jadik kwn yang baek dan sempurna . mungkin ada yang lebih baek utk beliau selain sara . terima kasih sebab selama ini sanggup jadik kwn sara dan dengar luahan sara . 

' awak jauh di tempat orang , jage diri baik baik . utamakan pelajaran awak . saye doakan awak berjaya dalam apa jua yang awak hadapi . awak tetap kwn saye sbb saye bukan jenis yang buang kawan '

-____________________-

yang selebihnye biarlah hati ini yang menanggungnya .
cukupla sampai di sini .


p/s : skrg ade yang tgh tepuk tangan dan gelak 
sekuat kuatnya dalam hati meraikan kemenangan die menjatuh kan saye . terima kasih ' sahabat ' ....