♥ kesayanganku ♥

Friday, 6 April 2012

budak gem !





Assalamulaikum .
hari ni post sara nak kenalkan pada semua tentang seseorang yang sgt istimewa dalam hidup sara selain ayah , mama , kakak , adik dan keluarga yang lain .
Ini budak gem sara . die sgt gem sebab tu sara panggil die gem !
tapi gem gem pon sara sayang die ok .
die baik , caring habes la tapi garang siket :(
kalau dengar die sembang pasal keje memang takut . seriously !
sebab ape ? sebab die serious sgt la . semua bnde nak marah marah .
kesian kan :(
tapi takpe , dengan sara die tak la garang mcm tu . huhu .
budak gem sara ni jugak , kuat makan dan hasilnya perot yang sihat +++
woah ! nak cakap orang cermin diri dulu ok . perut yg tgh typing ni pon sihat ++ jugak sejak kenal budak gem ni ha . sebab asyik mengunyah je kan mane tak sihat (:

nak dipendekkan kisah . sara sayang budak gem sara ni !
beliau banyak buat sara senyum dan senyum .
tapi tipu ok kalau kate tak penah bertikam lidah , berperang atau yang seangkatan dengannya .
tapi tu kan perkara biasa dalam perhubungan .
ok semua .
terima kasih pada yang sudi baca apa yang sara meraban ni . hehehe
salam sayang 

 (: